Stupsk: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Stupsk
Numer ogłoszenia: 402686 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stupsk , ul. H. Sienkiewicza 10, 06-561 Stupsk, woj. mazowieckie, tel. (023) 653-12-54; 653-12-55, faks 023 653-10-16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Stupsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych:Urząd Gminy,ul. H. Sienkiewicza 10, 06-561 Stupsk; Szkoła Podstawowa w Wyszynach Kościelnych,Wyszyny Kościelne 114, 06-561 Stupsk; Szkoła Podstawowa w Morawach,Morawy 2, 06-560 Konopki; Zespół Szkół w Stupsku Ul. Sienkiewicza 11, 06-561 Stupsk; Gminna Biblioteka Publiczna, Ul. Sienkiewicza 10a, 06-561 Stupsk; Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Ul. Sienkiewicza 10a, 06-561 Stupsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.92.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.24.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie wymaganych oświadczeń: Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.) oraz przedłożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Uzp oraz Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Uzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informowanie przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego - na podstawie oświadczenia będącego załącznikiem do SIWZ. Posiadanie przez wykonawcę działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych statutu przewidującego możliwość ubezpieczania podmiotów nie będących członkiem towarzystwa - na podstawie oświadczenia będącego załącznikiem do SIWZ. Posiadanie przez wykonawcę ogólnych (szczególnych) warunków wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia - Wykonawca musi te warunki dołączyć do oferty (OWU stanowią załącznik nr 8 do oferty)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część umowy/umów. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; 2. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; 3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; 4. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia; 5. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; 6. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stupsk.bipgmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stupsku, ul. H. Sienkiewicza 10, 06-561 Stupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Stupsku, ul. H. Sienkiewicza 10, 06-561 Stupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,Ubezpieczenia komunikacyjne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.92.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.24.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
-------------------------------------------------------------------------------
Stupsk, dnia 23 października 2012r.
Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Stupsk wraz z jednostkami organizacyjnymi.
W związku z otrzymaniem pytań od wykonawców do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
1. Pytanie: Czy Zamawiający lub jakakolwiek jego jednostka organizacyjna posiada/zarządza/administruje składowiskiem odpadów (wysypiskiem śmieci); jeżeli tak, to czy jest możliwe wyraźne wyłączenie tej działalności z zakresu ochrony ubezpieczeniowej?
Odpowiedź: Zamawiający ani jakakolwiek jego jednostka organizacyjna nie posiada/zarządza/administruje składowiskiem odpadów.
2. Pytanie: Czy Zamawiający lub jakakolwiek jego jednostka organizacyjna przetwarza, utylizuje lub odzyskuje odpady, jeżeli tak, to czy jest możliwe wyraźne wyłączenie tej działalności z zakresu ochrony ubezpieczeniowej?
Odpowiedź: Zamawiający ani jakakolwiek jego jednostka organizacyjna nie przetwarza, utylizuje oraz nie odzyskuje odpadów.
3. Pytanie: Czy Zamawiający zgadza się na to, by klauzule miejsc ubezpieczenia i automatycznego pokrycia OC nie odnosiły się do działalności związanej z udzielaniem świadczeń medycznych oraz posiadaniem/zarządza/administruje składowiskiem odpadów (wysypiskiem śmieci), przetwarzaniem, utylizacją lub odzyskiwaniem odpadów?
Odpowiedź: Zamawiający zgadza się na zmianę dotyczącą wyłączenia z klauzuli miejsc ubezpieczenia i automatycznego pokrycia OC działalności związanej z udzielaniem świadczeń medycznych.
4. Pytanie: Czy Zamawiający zgadza się na wyłączenie z zakresu ubezpieczenia OC klauzuli automatycznego pokrycia majątku po zebraniu danych do SIWZ (jej treść nie odnosi się przecież do ubezpieczenia OC)?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na powyższą zmianę.
5. Pytanie: Czy Zamawiający zgadza się na wprowadzenie zastrzeżenia w rozszerzeniu odpowiedzialności o szkody wyrządzone w związku z administrowaniem i utrzymaniem w należytym stanie sieci dróg… dotyczącym uszkodzenia spowodowanego pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, pod warunkiem że sprzęt ten nie podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu OC posiadaczy pojazdów mechanicznych?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższej zmiany.
6. Pytanie: Prosimy o podanie informacji o przeprowadzonych w przeciągu 15 lat remontach – dotyczy poz. 7 budynku szkolnego z 1936 roku wg wykazu mienia?
Odpowiedź: W ciągu ostatnich 15 lat przeprowadzone zostały następujące remonty dotyczące budynku szkolnego z 1936 roku (poz. Nr 7 z załącznika nr 1 do SIWZ) - termomodernizacja, wymiana okien, naprawa dachu, modernizacja kotłowni.
7. Pytanie: Czy przedmiotem ubezpieczenia mają być budynki wyłączone z eksploatacji, przeznaczone do rozbiórki, pustostany?
Odpowiedź: Zamawiający jest w trakcie zbierania informacji do odpowiedzi na powyższe pytanie.
8. Pytanie: Czy w okresie ostatnich 20 lat na terenie Gminy wystąpiła powódź?
Odpowiedź: W okresie ostatnich 20 lat na terenie Gminy nie wystąpiła powódź.
9. Pytanie: W kontekście obligatoryjnej klauzuli zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych prosimy o uzupełnienie przesłanego wykazu budynków o informacje dotyczące tych zabezpieczeń (w odniesieniu do wielu budynków brak jest takich informacji)?
Odpowiedź: Zamawiający jest w trakcie zbierania informacji do odpowiedzi na powyższe pytanie.
10. Pytanie: Prosimy o uzupełnienie przesłanego wykazu budynków o informacje dotyczące konstrukcji przedmiotowych budynków (w odniesieniu do wielu budynków brak jest takich informacji)?
Odpowiedź: Zamawiający jest w trakcie zbierania informacji do odpowiedzi na powyższe pytanie.
11. Pytanie: Prosimy o informację czy w skład ubezpieczanych budynków wchodzą budynki o konstrukcji drewnianej, drewnianych ścianach zewnętrznych lub krytych strzechą, gontem, wiórem itp.?
Odpowiedź: Zamawiający jest w trakcie zbierania informacji do odpowiedzi na powyższe pytanie.
12. Pytanie: Prosimy o wykreślenie z katalogu klauzul obligatoryjnych klauzulę przechowywania mienia na podłodze i ewentualne przeniesienie jej do katalogu klauzul fakultatywnych?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższej zmiany.
13. Pytanie: W odniesieniu do zaproponowanych przez Zamawiającego definicji zdarzeń objętych ochroną prosimy o modyfikację definicji ryzyka „zalania” poprzez wykreślenie z jej zakresu ryzyka zalania wodą pochodzącą z opadów atmosferycznych (również przez topniejące zwały śniegu itp.)?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższej zmiany.
Pozostała treść specyfikacji pozostaje bez zmian.
---------------------------------------------
Stupsk, dnia 23 października 2012r.
Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Stupsk wraz z jednostkami organizacyjnymi.
W związku z otrzymaniem pytań od wykonawców do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
1. Pytanie: Czy przedmiotem ubezpieczenia mają być budynki wyłączone z eksploatacji, przeznaczone do rozbiórki, pustostany?
Odpowiedź: Przedmiotem ubezpieczenia nie są budynki wyłączone z eksploatacji, przeznaczone do rozbiórki, pustostany.
2. Pytanie: W kontekście obligatoryjnej klauzuli zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciw kradzieżowych prosimy o uzupełnienie przesłanego wykazu budynków o informacje dotyczące tych zabezpieczeń (w odniesieniu do wielu budynków brak jest takich informacji)?
Odpowiedź: Informacje dotyczące zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciw kradzieżowych znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszego pisma.
3. Pytanie: Prosimy o uzupełnienie przesłanego wykazu budynków o informacje dotyczące konstrukcji przedmiotowych budynków (w odniesieniu do wielu budynków brak jest takich informacji)?
Odpowiedź: Informacje dotyczące konstrukcji budynków znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszego pisma.
4. Pytanie: Prosimy o informację czy w skład ubezpieczanych budynków wchodzą budynki o konstrukcji drewnianej, drewnianych ścianach zewnętrznych lub krytych strzechą, gontem, wiórem itp.?
Odpowiedź: Zgodnie z załączniku nr 1 do niniejszego pisma.
Pozostała treść specyfikacji pozostaje bez zmian.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Stupsk