Przetargi - archiwum

Budowa i wyposażenie wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Stupsk - wyjaśnienie do specyfikacji

Stupsk, dnia 24 lutego 2012 r.

ZP.271.1.2012

WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dla zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 

na wykonanie zadania pn:” Budowa i wyposażenie wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Stupsk”

Na podstawie art. 38 ust. 2, w związku z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuję poniżej treść zapytań do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 23.02.2012r., wraz z wyjaśnieniami:

 

Pyt.1.  Czy Zamawiający wyraża zgodę – w przypadku realizacji zamówienia przez konsorcjum firm – na dokonanie płatności za wykonanie zamówienia na podstawie wystawionych faktur, na dwa odrębne rachunki: lidera i partnera konsorcjum?

 

Odp.:   Zgodnie z zapisem w SIWZ pkt. IX ppkt. 1) „Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Zamawiający podpisuje umowę i prowadzi rozliczenia finansowe  z Pełnomocnikiem działającym w imieniu całego konsorcjum.

 

Pyt.2. Zamawiający w przedmiarze poz. 14 podaje powierzchnię nawierzchni poliuretanowej boiska równą 1056m2 (24x44), natomiast z rysunku nr 2 wynika że nawierzchnia poliuretanowa ma powierzchnię 968m2 (22x44). W związku z tymi rozbieżnościami proszę podać prawidłowe wymiary (szerokość i długość) boiska o nawierzchni poliuretanowej.

 

Odp.:  W przedmiarze nastąpiła pomyłka. Prawidłowy wymiar nawierzchni z poliuretanu to 22 x 44, czyli 968 m2. W związku z tym należy skorygować pozycję nr 14 w załączniku nr 2 do SIWZ.  Zamawiający załącza  poprawiony kosztorys ofertowy.

 

Pyt. 3.  Proszę określić kolorystykę nawierzchni poliuretanowej.

 

Odp.:  Powierzchnia poliuretanowa ma być w kolorze standardowym.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 czerwca 2012 04:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 943
12 czerwca 2012 04:53 (Administrator) - Zmiana danych dokumentu.
12 czerwca 2012 04:52 (Administrator) - Dodanie załącznika [siwzkosztorys_ofertowyboisko_stupsk.doc] do dokumentu.
12 czerwca 2012 04:52 (Administrator) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany