Przetargi

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb podmiotów należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2021r. - 31.12.2023r.

Umowę  nr GKI.272.8.2020.AM podpisano w dniu 4 grudnia 2020 r. z wybranym Wykonawcą.

Numer postępowania: GKI.271.8.2020.AM

Stupsk, dnia 13.11.2020 r.

 

Nazwa Zamawiającego: Gmina Stupsk

Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 10, 06-561 Stupsk

NIP: 5691747045

REGON: 130378456

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych                          (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej „Ustawą Pzp”, pn. „Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb podmiotów należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2023 r.”, numer postępowania: GKI.271.8.2020.AM

 

Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.

 

Działając na podstawie art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:

1. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 533 829,19 zł brutto.

2. Oferty złożyli następujący Wykonawcy:

 

Oferta nr 1

ENTRADE Sp. z o.o.

ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce

cena oferty brutto: 3 141 126,83 zł

 

Oferta nr 2

ONE S.A.

Al. Jerozolimskie 123 a, 02-017 Warszawa

cena oferty brutto: 2 891 393,52 zł

 

Oferta nr 3

Energa Obrót S.A.

Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk

cena oferty brutto: 2 930 530,42 zł

 

Oferta nr 4

RESPECT ENERGY S.A.

ul. Ludwika Rydygiera 8, 01-793 Warszawa

cena oferty brutto: 2 953 647,02 zł

 

Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności zostały wskazane w SIWZ i są jednakowe dla wszystkich Wykonawców, tj.

- termin wykonania zamówienia: 01.01.2021  r. – 31.12.2021  r.

- warunki płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.

 

Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 r. – 31.12.2023 r.

 

Działając na podstawie art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:

1. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 8 689 992,20 zł brutto.

2. Oferty złożyli następujący Wykonawcy:

 

Oferta nr 1

ENTRADE Sp. z o.o.

ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce

cena oferty brutto: 8 218 389,78 zł

 

Oferta nr 2

Energa Obrót S.A.

Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk

cena oferty brutto: 8 221 837,34 zł

 

Termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności zostały wskazane w SIWZ i są jednakowe dla wszystkich Wykonawców, tj.

- termin wykonania zamówienia: 01.01.2022  r. – 31.12.2023  r.

- warunki płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.

 

 

Podpis

Wójt Gminy Stupsk


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stupsk, dnia 06.11.2020 r.

Zamawiający:

Gmina Stupsk

ul. Henryka Sienkiewicza 10

06-561 Stupsk

 

numer postępowania: GKI.271.8.2020.AM

 

Do wszystkich zainteresowanych Wykonawców

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) – dalej „Ustawa Pzp” pn. „Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb podmiotów należących do grupy zakupowej                                                w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2023 r.”, numer postępowania: GKI.271.8.2020.AM

 

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następującym zakresie:

 

  1. Na str. 1 SIWZ informacja dotycząca Skrzynki ePUAP Zamawiającego otrzymuje brzmienie:

 

Adres skrzynki ePUAP: /r6070weioi/

 

  1. W rozdziale 17. SIWZ „Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.” ust. 1 otrzymuje brzmienie:

 

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

 

adres skrzynki ePUAP: /r6070weioi/

 

oraz poczty elektronicznej na adres email: ugstupsk@poczta.onet.pl  

 

 

Zamawiający informuje, że modyfikacja treści SIWZ nie prowadzi do zmiany ogłoszenia o zamówieniu.

 

            Podpis

Wójt Gminy Stupsk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 października 2020 16:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aneta Milewska
Ilość wyświetleń: 948
22 grudnia 2020 11:10 (Aneta Milewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 listopada 2020 14:24 (Aneta Milewska) - Dodanie załącznika [energia2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 listopada 2020 14:23 (Aneta Milewska) - Dodanie załącznika [energia1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany